@section('adsense-fix')

Junkie - Megadeth

INFORMACIÓN DEL SENCILLO:

"Junkie" es una canción interpretada por Megadeth, publicada en el álbum The Sick, the Dying... and the Dead!

Fecha de lanzamiento: 0 de Septiembre del año 2022. 

Lyrics Junkie - Megadeth


Junkie, what you live for

Junkie, you junkie


Gotta monkey on his back

A craving nobody knows about

Hopeless and dopeless, now that he's down and out

Sicker than a dog again

Suicidal, the smack ran out

He found a dealer playing Russian roulette


The cure is worse than the disease

He's long past caring if he dies

He fills the needle, slams a shot, and then

Squeezing the trigger, he closes his eyes, fire


Junkie, what you live for

Junkie, you'll gladly die for


A dope-seeking missile

Scoring and shooting all through the night

Everyone knows that everyone runs "outta luck"

Night yields the sky to the morning

Time's up, he knew, so he said

"Get high or die," and then he was dead


The cure is worse than the disease

He's long past caring if he dies

He fills the needle, slams a shot, and then

Squeezing the trigger, he closes his eyes


Junkie, what you live for

Junkie, you'll gladly die for

Junkie, it's killing you, it's killing me

Can't you see?

Junkie, you junkie


"Man, I fell asleep druged"

"You're welcome"

"They stole my wallet

Hey, man, ain't that a line?"



Junkie, whoa!

Junkie

J-j-junkie

J-j-j-j-j-j-junkie


Letra añadida por el usuario: Nilmey

Junkie lyrics

Comentarios

Letras de canciones más destacadas de Megadeth

1
Mission to Mars
Countdown is commencing Pretty soon, I'll be saying, "Goodbye, Earth." A rocket ride on a bucking bronc At seventeen thousand miles an hour It's only seven months to Mars Give or take a light year or two (Or three) And I wanna (I wanna), I wanna be an astro...

2
The Sick, the Dying... and the Dead!
Bring out your dead Bring out your dead Bring out your dead Bring out your dead Invaders came on phantom ships Sailed the Black Sea West to Sicily, yeah, yeah The sick, the dying, and the dead All that was left from this cursed disease, yeah, yeah...

3
Killing Time
Some people look at you, and feel sorry They see your beady eyes, and a soul that is black It's clear to see You're a pathological liar And your alibi was a lie, it was all just an act And that's a fact When you start moving your lips I know that...

4
Dogs of Chernobyl
It was springtime The minutes simply drifting away Then everything stopped in the world (Fallout) Radioactive clouds (Fallout) Hides the exclusion zone (Fallout) And you were nowhere to be found I see your face wherever I turn There's blood on...

5
Life in Hell
Busted, caught red-handed again You can't be trusted, born to lose, you'll never win You're so corrupted, you stand before us condemned So maladjusted to the world we're living and dying in Spy versus spy, you will never have friends You deny, the truth of wh...

6
This Planet’s on Fire (Burn in Hell) ft. Sammy Hagar
Canceled flights, limousines Hustle, bustle, crazy scenes First you're here, then you're there Pretty soon, then you've been everywhere Ooh, this planet's on fire Ah, Satan's desire We've seen the rise, we'll see the fall He's here to see us all
7
Célebutante
You say you're a model, it's evident you've never met A mirror you didn't love (Ooh-la-la) You say you're an angel with your halo, and your crown As you fly up to the sun, and melt your wings It's not a want, it's an obsession You wanna hear the people scream...

8
Night Stalkers ft. Ice-T
Concealed in the night from the light of the moon Undetected between the heavens, the stars, and the seas They seize the night when it's dark, like inside a tomb Faintly, their flat black body armor gleams, light it up From verdict, to deliverance, to retribution
9
Police Truck
Tonight's the night that we got the truck We're going downtown, gonna beat up drunks Your turn to drive, I'll bring the beer It's the late, late shift, no one to fear Ride, ride, how we ride And ride, low ride It's roundup time, where the good whore...

10
Junkie
Junkie, what you live for Junkie, you junkie Gotta monkey on his back A craving nobody knows about Hopeless and dopeless, now that he's down and out Sicker than a dog again Suicidal, the smack ran out He found a dealer playing Russian roulette ...

Ver todas las letras de canciones de Megadeth

Megadeth foto

Megadeth

Junkie

672 visitas
0 Favoritos
Calificar Canción
VOTOS
Favorito
Dedicar

La letra de la canción "Junkie - Megadeth" es propiedad de su respectivo autor, está publicada en LETRASBOOM.COM con fines meramente informativos y promocionales para cada artista. Nosotros no alojamos la canción "Junkie" del artista "Megadeth" en formato mp3. Tenemos disponible la letra con el video enlazado desde la plataforma Youtube.com y Solo te proporcionaremos información relevante como la letra y el vídeo musical para que puedas escuchar y aprenderte la letra del tema del cantante "Megadeth" llamada "Junkie".