@section('adsense-fix')

​high IQ - $NOT

INFORMACIÓN DEL SENCILLO:

"​​high IQ" es una canción interpretada por ​​​$NOT, publicada en el álbum Ethereal

Fecha de lanzamiento: 0 de Febrero del año 2022. 

Lyrics ​high IQ - $NOT


Yeah, yeah, ayy, uh


She a pretty bitch up in my eyes

High IQ (I), I like you

Come into my garden, love (Go)

Double cup, it mixed with purple juice, I've been drugged (Yeah)

I'm a big dog, keep my fire in sight, we gon' fight (Go)

Like a bird, I'ma fly

Are you sure you wanna die? (Die)

Sticks, choppers don't reload (Yeah)

Bullet to your fucking dome (Huh)

Who you know that keep a stick and don't fucking pop shit? (Go)

Pick him up and don't drop shit, I'ma rock shit (Yeah)


This a Glock with no attachment, I'ma drop shit (Yeah)

What I mean, I keep a mop stick in my pocket (Haha)

I like all my bitches ratchet, they don't like me (Haha)

Come and fight me, drop you down real nicely (Yeah, bitch)

Fuck my wife beaters, Nike checks, no Adidas ('Didas)

Nice to meet ya, meet my chopper, it's gon' bleed ya (Yeah, yeah)

Fuck with me, I'll fuck with you, I'll turn your girl to diva (Huh)

What you want from me? I don't fuck with no leecher

I don't know that bitch, so pipe down

Couple bullet rounds, simmer down

AR-15 don't make no sound, but it's loud

Need my money right now, changing routes (Huh)

In your house, I'ma kill you right now on the couch (Huh)


She a pretty bitch up in my eyes

High IQ (I), I like you

Come into my garden, love (Go)

Double cup, it mixed with purple juice, I've been drugged (Yeah)

I'm a big dog, keep my fire in sight, we gon' fight (Go)

Like a bird, I'ma fly

Are you sure you wanna die? (Die)

Sticks, choppers don't reload (Yeah)

Bullet to your fucking dome (Huh)

Who you know that keep a stick and don't fucking pop shit? (Go)

Pick him up and don't drop shit, I'ma rock shit (Yeah)


I don't know what that nigga hitting me up on fucking phone for

They could die slow like that

Imagine dying off your iPhone just 'cause you said some shit like that

But who that nigga coming out?


Who that nigga coming out the fucking black Tahoe?

Let my Glock take the photo with my fucking eyes closed

You gon' die slow fucking with me on your iPhone

Call my plug straight from Mexico, got it for the low

Listen, when you roll with me, that's when you know what ego is

Bruh, I'm high, I just took an edible, I might trip

Psychedelics in my system, I can't even feel shit

Bruh, I'm high, look up in the sky, on top of cloud nine


She a pretty bitch up in my eyes

High IQ (I), I like you

Come into my garden, love (Go)

Double cup, it mixed with purple juice, I've been drugged (Yeah)

I'm a big dog, keep my fire in sight, we gon' fight (Go)

Like a bird, I'ma fly

Are you sure you wanna die? (Die)

Sticks, choppers don't reload (Yeah)

Bullet to your fucking dome (Huh)

Who you know that keep a stick and don't fucking pop shit? (Go)

Pick him up and don't drop shit, I'ma rock shit


Letra añadida por el usuario: Nilmey

​high IQ lyrics

Comentarios

Letras de canciones más destacadas de $NOT

1
BLUE MOON ft. Teddi Jones
Ba-da-ba-da-ba, da-da (Oh-oh) Da-da-da-da-da, da-da (Hello?) And I don't wanna waste your time I don't, I really don't (Haha) And I don't wanna waste your time Haha Let's go And I don't wanna waste your time I thought about that shit l...

2
Doja ft. $NOT
Niggas got me fucked up No cap Yuh, yuh (Dee B got that heat) Why these niggas talkin' fuckin' shit!? I-I-I told 'em pipe down, I don't need no little bitch (Huh?) I'll fuck that bitch named Doja Cat, pull up in a Scat Pack (Haha) Windows tinted all-bla...

3
ALONE ft. Trippie Redd
Foreign car outside, I feel like Bruce Wayne Baby, I'm a Gemini, that's why my mood swing Pull up to the block, kick shit like Liu Kang I got superpowers, making plays, lil' bitch, I do things I've been pourin' Wock' and Tussion' in my Kool-Aid In that center lan...

4
My World (Intro)
Ayy, you know sometimes I be, I be shaking Sometimes it's, it's with my demons and shit, you know? Yeah Ayy, I shake, I shackle (Why?) I battle all my demons (Why?) In the mornin' I be fiendin' (Damn) In the sleepin' I be dreamin' (Why?) What you...

5
Halle Berry ft. Juicy J
She got the low cut like Halle Berry Haha, yuh-yuh (Donnie Katana) Ayy She got the low cut like Halle Berry (Ah) Ain't never seen nothin' like that, she got me starin' (Wet) Her pussy poppin' when the leather seats cherry (Yuh) I'm steppin' in my...

6
​high IQ
Yeah, yeah, ayy, uh She a pretty bitch up in my eyes High IQ (I), I like you Come into my garden, love (Go) Double cup, it mixed with purple juice, I've been drugged (Yeah) I'm a big dog, keep my fire in sight, we gon' fight (Go) Like a bird, I'ma fly
7
How U Feel ft. Joey Bada$$
'Cause what is life when you don't even wanna live? How you feel? How you feel? How you feel? (Uh, yeah) I'm so lonely 'cause what is life if I don't wanna live? (Woo) Can you grab the Glock and shoot me in the head real quick? (Don't shoot me) My enemi...

8
EYE EYE EYE ft. Kevin Abstract
(Donnie Katana) Eye-eye-eye-eye-eye-eye-eye (Let's go) What you know about this shit? Run around town with the Bloods and the Crips (Shh) Let's lay low (Go) Nigga touch me, hands high, got a halo (Haha), halo, halo, halo Got a new bitch everywhere like...

9
Euphoric
Chill Bwser, chill Go Hmm-hmm, hmm (Go) In a bulletproof black Tahoe We gon' box 'em up wholesale like it's Costco Dash like I'm Roscoe Fuckin' on your ho, we the Bang Bros (Woo) This a Glock, we don't even name bro We is not the same bro (H...

10
Fighting Me
Yeah, ayy, excuse me (Hahaha) Yeah, ayy, excuse me (Uh, yeah, hahaha) Ayy, excuse me (Aight, go) Ayy, excuse me, I don't mean to break your heart, ho (Uh-uh) I just thought I'd let you know you been up on my mind (In my mind) Bitch, it's time, Lord please, ca...

Ver todas las letras de canciones de $NOT

$NOT foto

$NOT

​high IQ

Alias Artistico: Edy Edouard

1096 visitas
0 Favoritos
Calificar Canción
VOTOS
Favorito
Dedicar

La letra de la canción "​high IQ - $NOT" es propiedad de su respectivo autor, está publicada en LETRASBOOM.COM con fines meramente informativos y promocionales para cada artista. Nosotros no alojamos la canción "​high IQ" del artista "$NOT" en formato mp3. Tenemos disponible la letra con el video enlazado desde la plataforma Youtube.com y Solo te proporcionaremos información relevante como la letra y el vídeo musical para que puedas escuchar y aprenderte la letra del tema del cantante "$NOT" llamada "​high IQ".