@section('adsense-fix')

BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2 - Armani White

INFORMACIÓN DEL SENCILLO:

"BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2" es una canción interpretada por Armani White, Ludacris, Busta Rhymes y N.O.R.E., publicada en el álbum Road to CASABLANCO.

Fecha de lanzamiento: . 

Lyrics BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2 - Armani White ft. Ludacris, Busta Rhymes, N.O.R.E.


Bitch, I'm stylish

Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish

Watch on my wrist, but I want that in diamonds

Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent

Mile high, run that shit back, bitch, I'm stylish

Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish

Watch on my wrist, but I want that in diamonds

Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent

Mile high, fuck a first-class, I'm the pilot


Pilot of my own plane

Million-dollar talk every time the phone ring

Luda never put in work in the dope game

But I did to rap what Escobar did to cocaine

Pablo with the shots though

There's a rapper cemetery where my opps go

They some babblers, never should've chose to battle us

They better off boxin' with Marvelous Marvin Hagler

Or Floyd "Money" May'

Bitch, I stay fresh, put that boy on display

Twenty years plus, man, that boy here to stay

Wilder than Deontay, boy, to this day

To this day, can't nobody fuck with him

When every single verse of Luda's is stuck with 'em

And every single plaque when I take it to the rack like the NBA

Check the stats, Kenny, Ernie, and Shaq, and Chuck with him

It's the MVP, jersey in the rafters

Baller, author, rapper, actor

Creator, producer, career timeless

Extra credit, did I mention to you hoes?


Bitch, I'm stylish

Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish

Watch on my wrist, but I want that in diamonds

Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent

Mile high, run that shit back, bitch, I'm stylish


Yeah, and when I talk, I wanna hear silence

The fuse is lit, bitch, I'm back to give you niggas violence

My shit, you niggas' shit dull

Bars beat your face off your motherfuckin' skull (Damn, nigga)

El diamante (Huh)

Overpower your little raps, I'm el gigante (Haha)

Look, I love my sisters and I love all of my brothers

But I'll fuck you up on beats, it's why we got love for each other (God damn it, kid)

You gon' need you a roadmap

To reach this destination, bitch, when I pull up, it's gon' slap

For thirty years, I fucked up the feature, who wan' rap?

Talkin' 'bout you nicer than me while knowin' it's all cap (Shut your ass up)

Watch how all that you do is slack

Go 'head and bite the bait, stupid, and fall in the wrong trap (Mhm)

I might lose it 'til I let off a long rrat

You might abuse the drug like you smokin' a long crack, listen

Fuck if you with them, you niggas should get with me (Mhm)

I'm back up in this bitch like I'm knowin' you niggas miss me (Mhm)

Appreciate this art, whether you sober or you tipsy

While I'm on my Basquiat or my Leonardo da Vinci


Bitch, I'm stylish

Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish

Watch on my wrist, but I want that in diamonds

Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent

Mile high, run that shit back, bitch, I'm stylish


Uh, I'm still gettin' plaques in 2023 (Uh)

I'm one of the best, it's like twenty-three (What?)

Gettin' real money since I was twenty-three (What?)

A fan of myself, I'm N.O.R.E (Oh)

Mic booth smoke shafts, let the top open

In that jet-black Corvette, the block smokin'

I came to party (Ayy)

Your girl on me, she call me papi (Oh)

Tunji asked me for the blessing, I'm like, "Kid, of course"

It's my old hit, but this new hit is yours

Applause, stay on your job like doing chores

And we really all legal, we ain't gotta break laws

Emails from Geneva, Audemars Piguets club

And Swisher land with that Cali weed, the best plug

Armani White stand strong, different how they make 'em

And people don't give you your flowers, they go and take 'em


Bitch, I'm stylish

Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish

Watch on my wrist, but I want that in diamonds

Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent

Mile high, run that shit back, bitch, I'm stylish

Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish

Watch on my wrist, but I want that in diamonds

Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent

Mile high, fuck a first-class, I'm the pilot


Letra añadida por el usuario: Son Goku

BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2 lyrics

Comentarios

Letras de canciones más destacadas de Armani White

1
GOATED. ft. Armani White
Ready, down Legends on three, two, one 'Cause I'm goated, goated, goated, goated, goated, goated Please, please don't go there, go there, go there, go there, go there, go there with me 'Cause I'm goated, goated, goated, goated, goated, goated, goated, goated ...

2
BILLIE EILISH.
Bitch, I'm stylish Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish Watch on my wrist, but I want that in diamonds Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent Mile high, run that shit back, bitch, I'm stylish Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish Watch on...

3
DIAMOND DALLAS
Ha-ha-ha Made it out the hood, now I'm just visiting my mama Make a couple mil, get her a crib in the Bahamas what I'm on Fly public airplane, private island With some young niggas under my wing, I'm Diamond Dallas Diamond, top of the morning Stop b...

4
BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2 ft. Ludacris, Busta Rhymes, N.O.R.E.
Bitch, I'm stylish Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish Watch on my wrist, but I want that in diamonds Niggas talkin' crazy, when I pull up, it's silent Mile high, run that shit back, bitch, I'm stylish Glock tucked, big t-shirt, Billie Eilish Watch on...

5
SILVER TOOTH. ft. Armani White
Ayy, used to have a silver tooth when I was just a pup, yeah Now I got some killers who got shotties with the pumps I don't wanna catch the feelings, I be tryna see what's up That lil' the shawty clean the pendants, I'm a diamond in the—, run it back Used to have a sil...

6
Danny Mac
Act like you left your charger to pull back up Talk like you want love from me but tell ree that Ask bout the nigga who feed fam of back end Talk like I’m really the one who listen to feedback Some of y’all need that… one day, I’ll read that In my home theater ru...

7
PROUD OF ME. ft. Fridayy
Oh-oh, ooh () Oh-oh, ooh (Hey, Clay, we workin', baby) I know that you're proud of me (Yeah), mm Did some things I won't believe (Oh) Look what we became, oh I know that you're proud of me, yeah, yeah Ayy, black Dickies suited, I'm rentin' out...

8
Melinda
Ohh Melinda What is left of me Are the memories You gave to me Melinda What is left of me Is gone Wake Up Wake Up Wake Up Wake Up Wake Up Wake Up Wake Up Wake Up Ohh Melinda What is left of me Are the me...

9
Too Many Angels ft. Christian Eason
This year done gave us too many angels Too many angels, losing my faith, it’s hard to be thankful Too many angels, keeping me stable, wanna be grateful But how I survive, when so many lives got lost in the flame though? Too many angels I feel like some of y’a...

10
NO MISTAKES. ft. Sunday Service Choir
God don't make no mis- You recording? I ain't got time for this Smoking gonna play with my confidence, aye I don't wanna fight for this And I don't make good on my promises I got the top down, I clown I got hot now, I'm brown I'm on...

Ver todas las letras de canciones de Armani White

Armani White foto

Armani White

BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2

197 visitas
0 Favoritos
Calificar Canción
16 VOTOS
Favorito
Dedicar

La letra de la canción "BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2 - Armani White" es propiedad de su respectivo autor, está publicada en LETRASBOOM.COM con fines meramente informativos y promocionales para cada artista. Nosotros no alojamos la canción "BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2" del artista "Armani White" en formato mp3. Tenemos disponible la letra con el video enlazado desde la plataforma Youtube.com y Solo te proporcionaremos información relevante como la letra y el vídeo musical para que puedas escuchar y aprenderte la letra del tema del cantante "Armani White" llamada "BILLIE EILISH LEGENDS MIX.2".